вівторок, 6 квітня 2010 р.

Вступ...

Що таке Ubuntu?

Ubuntu - це операційна система створена міжнародною командою висококваліфікованих розробників. Вона містить всі програми, що Вам необхідно: веб-браузер, офісний пакет, мультимедіа програми, клієнт обміну миттєвими повідомленнями і багато іншого.

Ubuntu є open-source альтернативою для Windows і Office.


В інтернеті є міліарди блогів присвячених Ubuntu... Проте українських не так вже й багато... Цей блог не покликаний кардинально змінити ситуацію, але, думаю, нікому не задавить його існування, а навпаки - можливо хтось тут знаєде те що шукає, та щей рідною мовою))

Це мій перший блог, раніше я ще нічо не писав, тому буду дуже вдячний за конструктивну критику)))

Найближчим часом я планую написати невиличкий огляд нововведень у новій версії Ubuntu 10.04.

P.S. Якщо ви випадково натрапили на цей блог але ви є фанатом чи просто користувачем цієї операційки, будь-ласка, залиште свій відгук і чи цікаво було б вам читати цей блог...

3 коментарі:

  1. Пиши більше і частіше. Тоді будуть читачі, чи ти блог ведеш для себе.

    ВідповістиВидалити
  2. гарний блог - давайте більше статей - я його вже додав до RSS - очикую на новини! :)

    ВідповістиВидалити
  3. дякую) на рахунок статей, то з цим трошки проблеми, бо я зараз в США, а тут ні убунту, ні української мови на клаві нема) трошки виручає On-Screen Keyboard, але це не інструмент для блогера)
    але блог не вмер і я шукаю шляхи для вирішення тих проблем та розвитку блогу!

    ВідповістиВидалити